til dere som reiser i jobbsammenheng

Program for yrkesreisende

Mange yrkesreisende velger General Hotell. Vårt program for denne gruppen, samt gratis parkering, nærhet til Oslo, rolige omgivelser og gode senger er noen av årsakene. Vi jobber kontinuerlig med å ha det beste tilbudet for yrkesreisende.


AVTALEPENSJONER

INNHOLD

Smurte nistepakker inneholder brødmat, frukt og juice. Gjester kan også smøre sin egen nistepakke under frokosten. Juice og pakkepapir ordner vi. En halv termos kaffe inngår også i prisen, men må fylles på i frokostperioden (07:00-10:00). Ønsker man en helpensjonsordning, med smurt nistepakke som lunsjalternativ, så lar det seg selvsagt også gjøre.

Middagen til yrkespensjonene er litt mer “cafeteria-stil” enn “hotell-stil”. Godt med kjøtt, grønnsaker og poteter. “Arbeidsmat”. Gjestene kan også velge å spise fra a la carte menyen når avtalt. Gjester som kun overnatter 1 natt velger fra a la carte menyen. Middager serveres til et avtalt tidspunkt mellom kl. 16:00 og 21:00.

Yrkesreisende får leie biljard- og snookerbord til halv pris (50,-/time per bord). Adgangskort til Ringeriksbadet fåes i resepsjonen (gratis). .

BETINGELSER

For å kvalifisere til yrkespensjonspriser må det reserveres minimum 20 romdøgn samtidig – eller gis garantier om dette for inneværende kvartal. Bedriften må sende oss en e-post med firmanavn, kontaktperson, fakturaopplysninger (inklusive en e-postfaktura-adresse) samt organisasjonsnummer. General Hotell sender ut fakturaer i PDF-format og disse sendes per e-post til kontaktpersonen med mindre annet er avtalt på forhånd. Vi fakturerer ved endt opphold og/eller hver 14.dag med forfall 10 dager fra fakturadato.

Vi må ha en kontaktperson som leser e-post regelmessig. Avbestillingsfristen er kl.14 på ankomstdagen. No-show belastes med full pensjonspris. Dersom det bestilles halv- eller helepensjon, så belastes dette selv om gjesten skulle velge en annen løsning (da uten å gi klar beskjed til oss selvsagt).

ØVRIG

Om ønskelig kan bedriften få tilgang til vår online-booking portal – og selv administrere reservasjoner der. Innsjekk er mulig fra kl. 12:00 og utsjekk må gjøres mellom kl. 07:00 og 11:00 (kan ordnes kvelden i forkant).

Interessert? Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Si gjerne noe om datoer og omfang.




YRKESREISENDE UTEN AVTALE

For yrkesreisende som ikke har egen avtale med oss er det allikevel mulig å få oppholdet fakturert.

For at vi skal kunne gjøre det så trenger vi en e-post med all fakturainformasjon (bedriftsnavn, adresse, telefonnummer, org.nr, kontaktperson, kontaktpersons e-postadresse, e-postadresse for faktura og eventuelle referansenumre). Det er viktig for oss å presisere at kontaktpersonen må ha bestillingsansvar. De samme avbestillingsbetingelsene gjelder for yrkesreisende uten avtale som for de med avtale. Fakturagebyr og eventuelle transaksjonsgebyrer (for Sverige og Danmark) tilkommer. Vi fakturerer ikke bedrifter utenfor Norge, Sverige og Danmark.